Mimo że często sfera SEO pisarstwa jest traktowana wyjątkowo po macoszemu, to trudno zaprzeczyć, że jest ona całkowicie niezbędna w całym procesie internetowego marketingu. W przeciwieństwie do niepochlebnych opinii, tworzenie tekstów pod SEO to nie jedynie preclowanie i skrobanie niewielkich opisów pod katalogi.

To także cała praca pisarska powiązana z przygotowaniem sloganów reklamowych, contentu na strony firmowe czy korektę już napisanych tekstów. Z tego powodu najczęściej stworzenie dobrego i ciekawego tekstu pod wcale nie musi być takie bajecznie proste. Kiedy już się za to weźmiemy, to najpierw musimy zarysować sobie plan pisania: co dokładnie chcemy przekazać w artykule i do jakich odbiorców jest adresowana nasza twórczość. Inaczej konstruuje się tekst dla odbiorcy masowego, np. na blogach lifestylowych, a inaczej na witrynach, które są czytane przez czytelnika nastawionego na wartościowe treści. Kolejnym krokiem jest rozplanowanie tekstu – najważniejsze wiadomości zawsze przekazujemy na początku artykułu, a dopiero dalej mniej ważne fakty.

Artykuł pod SEO musi posiadać też interesujący tytuł, który w pewnym stopniu wskaże, o czym konkretnie będzie tekst i jakich wiadomości można się spodziewać po lekturze. Tytuł zazwyczaj ma kilka słów i omawia na jakieś konkretne zagadnienie.

Autor: Pozycjonowanie stron Radom

pozycjonowanie

Tagi:

Kategorie: Bez kategorii


Zostaw odpowiedź

*